Na potrzeby sportowego sklepu internetowego Wygodnie.sklep.pl powstała identyfikacja wizualna składająca się z logotypu oraz funkcjonalnej strony internetowej.

Logo stworzone jest w duchu szyldów PRL-owskiej Warszawy. Do projektu wykorzystano font Magiel (Warszawskie Kroje) autorstwa Mateusza Machalskiego – absolwenta Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.

Sklep Wygodnie w założeniu ma sprzedawać buty sportowe wiodących marek. Pierwotny logotyp posiadał anielskie skrzydła symbolizujące „unoszenie się”.  W nowym projekcie ujęto to w ptasie skrzydła pod literą W.

Projekt sklepu nawiązuje do kolorystyki i charakteru loga. Wykorzystano w nim 2 fonty dostępne w repozytorium Google Fonts – Palanquin Dark (tytuły stron i produktów) oraz Hind (paragrafy). Witryna oparta jest o system zarządzania treścią CMS WordPress z dodatkiem WooCommerce.

identyfikacja wizualna Lublin

identyfikacja wizualna